czwartek, 10 marca 2022

Jajko wielkanocne - "Zając w paprociach"

 Post z typu "muszę, bo się uduszę".

Jak pewnie zauważyliście ostatnio sporo u mnie mixmediów i decoupage. Uczę się tych technik i nie ukrywam, że sprawia mi to wiele radości.

Dzisiaj chcę Wam pokazać jajko całkowicie mojego autorstwa. Nazwałam go "Zając w paprociach".

Wykorzystałam jajko styropianowe otwierane - a właściwie jedną jego połówkę. Poza tym: wyciski z masy soft, farby akrylowe, pasty - efekt kamienia i efekt mchu, lakier akrylowy.

A efekt przedstawia się tak:







6 komentarzy:

  1. Danusiu, zaskakujesz ogromnie nowymi pomysłami. Fantastyczna praca. Co prawda, bardziej w jajku spodziewałabym się zobaczyć kurczaczka :-))) ale Twój pomysł jest bardziej artystyczny . Przyciąga uwagę i daje do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga - cieszę się, że spodobała Ci się ta praca. Była dla mnie wyzwaniem. Uczę się nowych technik i cieszę się, gdy te próby podobają się też innym :-)

      Usuń
  2. Danka, dekoracja w jajku jest przepiękna! Jak pięknie i precyzyjnie wykonana!
    Nie mogę oderwać oczu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bardzo się cieszę, że spodobało Ci się to jajeczko, tym bardziej że dopiero uczę się nowej dla mnie techniki :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)