piątek, 4 marca 2022

Bursztynowa pisanka i serce

 Dzisiaj nowość na moim blogu: bursztynowa pisanka i jajko wykonane wg kursu Anny Pawlak

Uwielbiam takie klimaty i chciałam nauczyć się robić takie ozdoby.

Na początek, by w razie czego nie zmarnować zbyt wielu materiałów, wzięłam mniejsze bazy jajka i serduszka - 8 cm. Za podstawkę do jajka użyłam szpulki do nici. Wyciski na koniec ozdobiłam woskami w kolorze srebrnym i białej perły.

Zapraszam do obejrzenia galerii, w której możecie zobaczyć je z różnych stron.
Ciekawa jestem, czy podobają się Wam takie ozdoby.



Jajko





4 komentarze:

  1. Coś pięknego. Brawo Danusiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się moja droga, że spodobały Ci się te moje bursztynki :-)

      Usuń
  2. Pięknie Ci wyszły te bursztyny, pozdrawiam :-0

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)