czwartek, 24 marca 2022

Drugie życie kubka po jogurcie

 Lubię recykling. Dzisiaj opakowanie na czekoladowe jajeczka.

Zrobiłam je z opakowania po jogurcie. Przyozdobiłam wyciskami z lekkiej masy samoutwardzalnej, pomalowałam farbami akrylowymi i zabezpieczyłam bezbarwnym lakierem.

Kubek dołączy do innych moich prac, które będzie można kupić na parafialnym kiermaszu, z którego dochód przeznaczony będzie na rzecz pomocy Ukrainie.









 Przy okazji przybyło mi też kurek ze styropianowego jajka i wytłoczek do jajek. Dołączą do pierwszej kurki



2 komentarze:

  1. Jak dla mnie jesteś mistrzynią dawania drugiego życia przedmiotom. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa <3

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)