czwartek, 11 listopada 2021

Recyklingowe, świąteczne pudełko na słodycze

 Święta Bożego Narodzenia coraz bliżej, więc i coraz więcej prac świątecznych się pojawia. Dzisiaj chcę Wam pokazać kolejną inspirację dla Craft Corner, którą zrobiłam z dodawanych do zakupów jako dodatek, rolki po taśmie klejącej. Tym razem wykonałam pudełko na łakocie lub drobny upominek. Dodatkowo wykorzystałam papiery scrapowe, które również znajdziecie na półkach CraftCorner - ScrapAndMe: Frosty Days 03/04, oraz białe zmrożone kulki jabłuszka 40szt. Wieczko pudełka ozdobione jest poinsecjami, które zrobiłam z szyfonu.








2 komentarze:

  1. Uwielbiam połączenie bieli i niebieskiego, pudełko bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że pudełeczko przypadło Ci do gustu :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)