piątek, 5 listopada 2021

Kwadratowe kartki bożonarodzeiowe ze stempelkami

Dzisiaj kolejna inspiracja dla GoatBox, w której wykorzystałam białe kwadratowe bazy kartek.
Do przyozdobienia wykorzystałam stempelki, które pokolorowałam promarkerami


Chcąc stempelkom nadać nieco przestrzenności, część wycięłam i podkleiłam na tekturkowych kółeczkach.

Wykorzystałam stempelki
- bombka z jemiołą,

-
- stroik 3 - gałązka ze świeczką,
Stampendous - Święta rodzina
- Marianne Design - Don & Daisy DDS 3335

-
Marianne Design - Don & Daisy DDS 3309

 






4 komentarze:

  1. Śliczne są, zwłaszcza ta ze Świętą Rodziną :) super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwała od Ciebie liczy się dla mnie podwójnie. A wiesz,że udało mi się kupić ostanie stempelek tej Świętej rodziny w Polsce? Teraz tylko można go kupić za granicą. To stempel od Stampendous

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję moja droga i pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)