wtorek, 9 listopada 2021

Moje świąteczne kolorowanki

 Nie ukrywam, że bardzo polubiłam kolorowanie stempli zarówno markerami jak i kredkami akwarelowymi. Ciągle się uczę tej techniki, bo jak to mówią: "Trening czyni mistrza".
Ostatnio koleżanki z pracy poprosiły mnie, bym im pomogła przygotować materiały na warsztaty z rodzicami, podczas których będą wykonywać karki bożonarodzeniowe. Pomyślałam, że takie kolorowanki będą się do tego świetnie nadawały.
Wybrałam do tego nie tylko stempelki (Agateria, Magnolia,Stampendous,Wild Rose Studio),  ale też darmowe kolorowanki świąteczne, które znalazłam w Internecie na stronach z kolorowankami dla przedszkolaków.

A to próbka tego, co zrobiłam.














6 komentarzy:

  1. Wspaniałe prace Danusiu :) :):) to prawda, praktyka czyni mistrza, brawo, brawo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko - dziękuję <3 uczę się, podpatrując takie mistrzynie jak Ty :-)

      Usuń
  2. śliczne,wzdycham do aniołka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu <3 Wszystkie kolorowanki poszły do mojej szkoły, ale może coś uda się pokombinować ;-)

      Usuń
  3. Te kartki są prześliczne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)