piątek, 8 lutego 2019

Kwiecista kopertówka i nowości

Dzisiaj chcę Wam pokazać dwie prace.
 Pierwsza z  nich to kwiecista koperówka, bez moich kwiatów. To propozycja dla tych, którzy nie mają żadnych kwiatków pod ręką, a chcieliby coś z kwiatami zrobić. A... i jeszcze tak jak ja nie lubią wycinać kwiatów z papieru nożyczkami ;).  Co w taki razie zrobić? Trzeba kupić fajny papier, który praktycznie sam załatwi nam sprawę. Ja taki znalazłam. To Ever Dream 06 AltairArt. Wystarczyło go tylko odpowiednio przyciąć i wyszła taka oto ukwiecona kopertówka







Jako drugą pracę chcę Wam pokazać kompozycję z kwiatków i liści z papieru czerpanego (dawno go nie używałam). Wycięte są za pomocą najnowszych wykrojników Lady E Design: Flower 5 i Leaf 5

Lady E Design  HYDRANGEA        Lady E Design  Leaf 5




A to moje kwiatki


 

7 komentarzy:

  1. Ślicznie wyszła ta kopertówka :) ,tyle razy sobie obiecywałam że też zrobię ,ale jakoś mi z nią nie po drodze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj Reniu - najważniejsze, to wybrać sobie odpowiedni sposób na jej wykonanie, bo w sieci jest ich naprawdę wiele

      Usuń
  2. to jest poprostu cudne !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kopertówka prześliczna, "czerpane" kwiaty również :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne kwiaty, a koperta mnie w sobie rozkochała, prawdziwe cudo!! <3

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)