piątek, 15 lutego 2019

Urodzinowy diamond top fold card

Lubię kartki o nietypowym kształcie. Dzisiaj chcę Wam zaprezentować kartkę o nietypowym kształcie - diamond top fold card.
To inspiracja, którą wykonałam dla sklepu 14 Craft Bar. Karteczkę obkleiłam papierem scrapowym LADIES&GENTLEMEN.
Dodałam kompozycję z kwiatków i listków z papieru czerpanego. Wycięłam je najnowszymi wykrojnikami Lady E Design - Flower 5 (HYDRANGEA) i Leaf 5. Na karteczce umieściłam też tekturkę z I-Kropka i motylki wycięte z arkusza Sheet Butterflies 016









5 komentarzy:

  1. Super kartka ,a ja na FB nie dopatrzyłam i myślałam że to kartka z kopertą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobała. Wbrew pozorom "konstrukcja" tej kartki jest bardzo prosta :-)

      Usuń
  2. Anettko, Elu - miło mi, że i Wam karteczka przypadła do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)