sobota, 9 lutego 2019

Ptasie mleczko w nowym opakowaniu

Dzisiaj chciałabym Wam zaproponować ptasie mleczko jako niezobowiązujący prezent dla kogoś bliskiego. Swoje podarowałam koleżance na urodziny.
Czekoladki włożyłam do opakowania GoatBox w kolorze kraft.
  Pudełko obkleiłam papierem scrapbookingowym w jasnobrązowym kolorze, na który nakleiłam papierową serwetkę, kompozycję z wykonanych przeze mnie foamiranowych kwiatów. Wycinałam je za pomocą wykrojników Lady E Design: , Leaves 003, Flower 004 Flower 001, Leaves 002 
Tak opakowane czekoladki są świetnym prezentem i sprawią obdarowanej osobie wiele radości - moja koleżanka była baaaaardzo zadowolona :-)
Pudełko jest inspiracją dla sklepu Three Wishes

 







 Pudełko zrobiłam do kompletu z kartką-kapeluszem, który niedawno Wam pokazałam

 

Pudełko zgłaszam na wyzwanie

 http://infoscrapkowo.blogspot.com/2019/02/wyzwanie-38-pudeko.html 

10 komentarzy:

  1. Rewelacja, komplet idealny. Takie pudełko wykorzystałabym do czegoś, bo aż miło na nie patrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplecik, a radość koleżanki bezcenna:). Kwiatuszki są przysłowiową "wisienką na torcie"!!! Danusiu pozdrawiam i życzę miłego tygodnia:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Trudno, żeby koleżanka nie była zadowolona, skoro otrzymała takie cudeńko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam kobietki za tyle przesympatycznych słów - dodajecie mi nimi powera do dalszej pracy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne pudełko, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kompozycja kwiatowa;) Dziękuję za udział w lutowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Woow:)! Wspanialy komplecik:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Lutowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca! dziękuję za udział w pudełkowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl :))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)