czwartek, 21 lutego 2019

Spersonalizowane 3D

Wśród produktów oferowanych przez Filigranki najbardziej urzekły mnie duże przestrzenne litery 3D, gdyż idealnie nadają się do spersonalizowanych prac.

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać literę H - która będzie stanowiła część prezentu urodzinowego dla bliskiej mi osoby.



Bazę wykleiłam papierem scrapowym UHK TERRA INCOGNITA

 Do przyozdobienia wykorzystałam tekturki: narożniki, serce, aniołka z masy soft, papierowe rurki oraz kompozycję z kwiatów z foamiranu - wycięłam je wykrojnikami Lady E Design: Tiny Flowers, Flower 004, Leaves 003 
Wszystkie tekturki i brzegi papieru wytuszowałam brązowym tuszem.








Tą inspiracją żegnam się z Filigrankami jako projektantka, dziękując Asi i dziewczynom z DT za miłą współpracę :-)

4 komentarze:

  1. "H" się bardzo ucieszy z takiej niespodzianki ,bo jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też uważam że ,,H,,bedzie zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle pięknie ukwiecona litera :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję kobietki za miłe słowa. Mam nadzieję, że literka spodoba się mojej mamie, bo to dla niej zrobiłam na jej urodziny :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)