środa, 15 sierpnia 2018

Zatrzymać lato (103/2018)

Tegoroczne lato kojarzyć mi się będzie z Hiszpanią, z kolorem hiszpańskiej flagi, z piaskiem (a raczej żwirkiem) hiszpańskiej plaży, z piękną przyrodą, smakiem sangrii... I to zamknęłam w moim wspomnieniowym słoiczku z shakerem, który prezentuje się tak:




 Mój słoiczek jest inspiracją w wyzwaniu na blogu Filigranek - serdecznie zapraszam do wzięcia w nim udziału

Jednocześnie zagładzam go na wyzwania:

https://infoscrapkowo.blogspot.com/2018/08/wyzwanie32-wakacyjny-klimat.html

https://art-piaskownica.blogspot.com/2018/07/temat-pamiatka-z-wakacji-edycja.html

16 komentarzy:

  1. Danusiu jesteś niesamowita.😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję kobietki za miłe słowa <3 Cieszę się, że słoiczek się spodobał :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł rewelacyjny, nie mówiąc o wykonaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na pamiątkę;) Dziękuję za udział w sierpniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Alez fajny pomysl:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Sierpniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna pamiątka, dziękuję za wspólną zabawę ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy pomysł :) dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny, wakacyjny klimat! Dziękuję za udział w sierpniowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło mi, że mój słoiczek się spodobał :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna praca :-) Dziękuję za udziała w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-) Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)