niedziela, 19 sierpnia 2018

Kamienne Gody (104/2018)

Wczoraj uczestniczyłam w niezwykłej uroczystości: 70 rocznicy ślubu. Przyznacie, że rzadko zdarza się taka rocznica.
Dla Jubilatów przygotowałam pamiątkową kartko-książkę. Baza i tekturki pochodzą ze sklepu Filigranki. Użyłam także papieru Wyższe sfery 05 z Galerii Papieru. Tekturki pomalowałam na złoty kolor Cadence Media: Su Bazlı Yaldız Boya 120ml 112 Majestic Gold. Do tego jeszcze kilka moich foamiranowych kwiatków i moja praca prezentuje się tak:

 







Pracę zgłaszam na wyzwania



https://blogscrapandme.blogspot.com/2018/08/wyzwanie-challenge-47-slub-wedding.html

http://bloomcraft.pl/2018/08/06/wyzwanie-23-praca-przeslaniem/

14 komentarzy:

  1. Piękna rocznica. Nie znam nikogo, kto by taką obchodził. I prześliczna praca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna pamiątka godna takiej rocznicy.SUPER pomysł i wykonanie.Szczerze gratuluję i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rocznica rzadko spotykana ,więc i pamiątka musi być wyjątkowa i taka też jest ,podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna pamiątka na wspaniałą i wyjątkową rocznicę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tym Państwu udało się razem zestarzeć - imponująca rocznica, a pamiątka piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniała rocznica i śliczna pamiątka

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiątka godna wspaniałej rocznicy. Z całą pewnością z uśmiechem na twarzach spoglądają na Twoją pracę Danusiu. Tekturki świetnie dobrane, cytat doskonały i prawdziwy. Całość wzruszająca.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca, a Twoje kwiatki cały czas mnie zachwycają. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję wszystkim za miłe słowa <3 Serce rośnie, gdy się je czyta :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kamienne gody?!?! Byłam tylko na 50 rocznicy ślubu dziadków...
    Okazja zacna to i praca zachwycająca! Dziękuję za udział w wyzwaniu BloomCraft.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna praca , wprost idealna na tak wyjątkową rocznicę.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)