czwartek, 30 sierpnia 2018

M jak... moja droga koleżanka (108/2018)

Pewnie macie wśród swoich znajomych jakieś fajne koleżanki, z którymi świetnie Wam się rozmawia, z którymi lubicie przebywać, z którymi godzinami gadacie przez telefon, z którymi dzielicie swoje pasje, po prostu... przyjaciółki.
Ja mam wśród moich znajomych taką osobę i właśnie dla niej przygotowałam urodzinowe życzenia w formie dużej litery 3D.
 Jak to u mnie przyozdobiłam ją scrapowym papierem i kwiatkami z foamiranu. Z tyłu literki poprzyklejałam na prostokątach/cegiełki słowa, które mi się kojarzą z moją koleżanką.










Literkę zgłaszam na wyzwanie

https://skarbnica-pomyslow.blogspot.com/2018/08/wyzwanie-w-kropki.html

4 komentarze:

  1. Piękna ,bardzo pomysłowa praca , M.będzie dumna mając taką koleżankę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny miałaś pomysł Danusiu. Wykonanie SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna piękna litera cudownie ukwiecona :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu, Basiu, Anettko - ogromnie mi miło, że spodobała się Wam ta literka :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)