poniedziałek, 27 sierpnia 2018

Urodzinowa w kropeczki (106/2018)

Ostatnio nieco zaniedbałam bloga. Niestety praca zawodowa pochłonęła każdą moją wolną chwilę, ale widać już światełko w tunelu.
Dzisiaj chcę Wam pokazać w sumie prostą karteczkę w kropeczki, z tekturkami i moimi kwiatkami
Wykorzystałam wykrojnik listki i stempel do niego z Agaterii




Karteczkę zgłaszam na wyzwanie


https://skarbnica-pomyslow.blogspot.com/2018/08/wyzwanie-w-kropki.html

Ze sklepu wykorzystałam papier czerpany zielony A4 - 260g/m2,

11 komentarzy:

  1. Fajna kartka z cudnymi kwiatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka w kropeczki, a kwiaty są przepiękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kwiaty są cudne,karteczka zresztą też

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta kartka jest idealnym tłem dla Twoich pięknych kwiatów :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ wspaniałe kwiatuchy!
    Dziękuję za udział w kropkowym wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne kwiaty! Kartka bardzo elegancka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wam za tak miłe komentarze. Dzięki takim słowom, aż chce się robić więcej prac :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała praca ! Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka wspaniała. Ktokolwiej ją dostanie, bedzie niezmiernie zadowolony. Piekne kwiatuszki :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)