poniedziałek, 13 sierpnia 2018

Album parawan z przesłaniem, a nawet kilkoma (102/2018)

Od czasu kiedy zobaczyłam album na zawiasach Filigranek, chciałam się z nim zmierzyć. Problem polega na tym, że album zazwyczaj kojarzy się ze zdjęciami, a ja nie lubię się nimi chwalić.
W końcu wymyśliłam, jak mogę wykorzystać tę bazę. W ten sposób powstał album z przesłaniem, a nawet kilkoma ;-)
Poszczególne ścianki przyozdobiłam papierami LemonCraft z kolekcji Yesterday oraz Galeria Papieru z kolekcji Rajska jabłoń. W kompozycji pojawiły się także motyle, które wycięte są z arkusza do samodzielnego wycinania AltairArt Foggy Dew - Butterflies/Wearing green 
oraz LemonCraft -Vintage Time 025. Ramkę i brzegi pomalowałam pomalowałam mediami z Cadence Media: Su Bazlı Yaldız Boya 120ml 112 Majestic Gold, Eskitme Pudrasi Antique Power - Burnt Umber. Wykorzystałam także tekturkowe elementy z Filigranek

A oto i efekty mojej pracy:
 











Album jest inspiracją dla sklepu Filigranki.
Na sklepikowym blogu możecie zapoznać się z pełną listą filigrankowych produktów wykorzystanych w mojej pracy.

Parawanik zgłaszam na wyzwanie (na blogowej stronie piękna grafika do pobrania :-) )
 
http://bloomcraft.pl/2018/08/06/wyzwanie-23-praca-przeslaniem/


12 komentarzy:

  1. Przypomina pociezanki. Trafne cytaty. Myślę, że warto mieć taki album pod ręką i do niego co jakiś czas zaglądać :-) Świetny pomysł na niebanalny prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na taki album z przesłanie i świetnie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Napracowałaś się ,ale warto było ,bo album jest piękny z fajnymi przesłaniami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały album, świetne przesłania.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna pomysłowa i piękna praca Danusiu.Ciekawe cytaty ślicznie oprawione mogą być uroczym prezentem dla ulubionej osoby.Dzięki za inspirację...może kiedyś się przyda.Pozdrawiam i gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wszystkie miłe słowa pozostawione pod moim postem. Czytając je, aż nabiera się ochoty do dalszej pracy. A parawanik bardzo się spodobał nowej właścicielce :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie zagospodarowałaś ten album, a cytat z Sołżenicyna genialny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Anettko, że Ci się spodobał mój parawanik :-)

      Usuń
  8. Taki parawanik to fajny pomysł na prezent - dzięki za inspirację!
    Dziękuję również za udział w wyzwaniu BloomCraft :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)