niedziela, 3 grudnia 2017

Tekturkowy hurcik bożonarodzeniowy (46/2017)


Dzisiaj kilka bożonarodzeniowych karteczek, w których wykorzystałam w głównej mierze tekturki, które otrzymałam w ramach wygranej wyzwania ogłoszonego przez I-Kropkę. Dodatkowym atutem (moim skromnym zdaniem) są papiery ScrapBerry's - A Taste of Winter collection - Nordic Reindeer. Niestety, z tego co zdążyłam się zorientować, nie można już ich dostać w Polsce :-( Do wykonania karteczek wykorzystałam bazy z Rzeczy z Papieru - Pracownia Rękodzieła.
 A oto i moje karteczki









9 komentarzy:

  1. o kurcze ale cudeńka ,dołujesz mnie tymi swoimi kartkami ,są przecudne ,a papiery rzeczywiście mają w tym wielki udział :)R.

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, wszystkie śliczne, ale ta bordowa z latarenką mnie urzekła! Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki Danusiu.Lubię tu zaglądać,bo wszystko dokładnie można obejrzeć i podziwiać.Mnie podobnie jak Agnieszkę urzekła z bordowym tłem,ale inne też śliczne.Fajnie oprawiłaś wygrane tekturki.Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa, pozostawione pod tym postem <3 Cieszę się, że karteczki przypadły Wam do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki z pięknych materiałów :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ale piękne! Jak mało trzeba by stworzyć małe cuda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Niekiedy wystarczy naprawdę niewiele :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)