sobota, 2 grudnia 2017

Kolejne świąteczne sanie (45/2017)



Dla tych, którzy obserwują moje prace, nie jest tajemnicą, że zakochałam się w drewnianych saneczkach ze sklepu Three Wishes. Zrobiłam z nich kolejną świąteczną dekorację - świecznik. Do przyozdobienia saneczek ze sklepikowych półek wykorzystałam: biały foamiran irański i czerwony foamiran irański, z których wykonałam poinsecje, dekorację -jarzębiną na piku, klej na gorąco. Poza tym dodałam kilka gałązek sztucznej choinki, szyszki barwione na biało, śnieżynki z filcu. Sanki oprószyłam sztucznym śniegiem.









Sanki są moją inspiracją dla sklepu Three Wishes w ramach ogłoszonej dzisiaj zabawy "Coraz bliżej Święta", do udziału w której serdecznie zapraszam :-)

9 komentarzy:

  1. Piękne te Twoje sanie ,cudne kwiaty ,ale to już wiesz ,bo zawsze się nimi zachwycam :) bardzo mnie interesuje ta świeczka ,u mnie takich nie widziałam ,są tylko takie zwykłe na cmentarz ,a ta jest rewelacyjna ,muszę w necie poszukać - powtórzę jeszcze raz - kolejne cudeńko zrobiłaś :)R.

    OdpowiedzUsuń
  2. Renia już wszystko napisała: sanki cudne, kwiatami również nieustannie się zachwycam.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu, Elu - dziękuję Wam za miłe słowa <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Równie piękne jak poprzednie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcale się nie dziwię, że się zakochałaś, ja tez :) kto by się nie zakochał w Twoich cudach!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)