niedziela, 17 grudnia 2017

Tektukowy lampion (58/2017)

Boże Narodzenie poza choinką, bombkami i prezentami kojarzy się nam z płomieniem świecy, który rozjaśnia zimową noc, dodaje świętom magii i czaru. Warto zatem mieć własny płomień, który nada blasku naszym Świętom.
Ja swoje światełko umieściłam w tekturkowym lampionie, który zakupiłam w sklepie Essy floresy.
Mój lampion nie tylko ładnie świeci, ale również pięknie pachnie, a to dzięki laskom cynamonu i pachnącemu suszowi, które wykorzystałam do jego przyozdobienia. Dodałam też kilka foamiranowych poinsecji oraz dżety.
A tak prezentuje się mój bożonarodzeniowy lampion
 






Mój lampionik zgłaszam na wyzwania: 

https://blogscrapandme.blogspot.com/2017/12/ida-ida-swieta-wyzwanie-39.html

https://filigranki-pl.blogspot.com/2017/12/wyzwanie29-cicha-noc.html


https://tricksartist.blogspot.com/2017/11/wyzwaniechallenge.html

16 komentarzy:

  1. piękny lampionik zrobiłaś :) R.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny!Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy lampion :) , dziękuję za udział w wyzwaniu z TricksArt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło mi, że lampionik Wam się spodobał :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj baaardzo klimatyczna praca , prawie poczułam ten wspaniały zapach cynamonu...
    dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa <3 A lampionik, rzeczywiście pachnie cynamonem :-)

      Usuń
  6. Pięknie ozdobiony lampion, na pewno był wspaniałą ozdobą świąteczną. A cynamon aż poczułam u siebie :) Dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu u Filigranek, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca:)Dziękuję za wspólną zabawę w wyzwaniu ScrapAndMe.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że lampionik się spodobał :-)

      Usuń
  8. Piękny:)Dziękujemy za udział wyzwaniu ScrapAndMe:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie go ozdobiłaś :) Dziękuję za zabawę z Filigrankami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne, do takiego pudełeczka to tylko sztuczne światełko? Bo z świeczką to źle by się skończyło.

    OdpowiedzUsuń
  11. To prawda - tylko świeczki LED się do tego typy ozdób nadają

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)