czwartek, 7 grudnia 2017

Piernikowa chatka (50/2017)

Od dawna mi się marzyło, by przyozdobić zimowy domek. Długo nie mogłam znaleźć odpowiedniego, bo i wymagania miałam sprecyzowane: wielkość nie za duża, by nie zajmował zbyt wiele miejsca, budowa/kształt - w miarę prosty i elegancki, i co najważniejsze - miał mieć otwierany dach, bo chciałam w mi co nieco schować.
Swój ideał znalazłam w Fabryce Weny.
Skoro już miałam swój wymarzony domek, zabrałam się do ozdabiania. W ruch poszły tusze: biały i brązowy, farba akrylowa, sztuczny śnieg, gaza, laska cynamonu, szyszki itp. Na koniec przykleiłam poinsecje, które wykonałam z białego i czerwonego foamiranu irańskiego.
I tak powstała moja piernikowa chatka - pudełko, będące opakowaniem na słodkie Raffaello
Myślę, że tak opakowane słodkości są ciekawym pomysłem na świąteczny prezent. Dodatkowo jest fajną ozdobą. A jak Wy uważacie?











Moją chatkę zgłaszam na wyzwania:

https://scrapakivi.blogspot.com/2017/11/wyzwanie-z-gosciem-66.html      Bawimy się wspólnie

Zainspirowały mnie: kolorystyka, świąteczne ciasto, dom - po prostu z atmosfera Świąt :-)
https://flowershandmadeblog.blogspot.com/2017/12/wyzwanie-13-swiateczna-praca-z-recznie.html
Kwiaty - poinsecje wykonałam sama z foamiranu
https://studio75pl.blogspot.com/2017/12/wyzwanie-11-challenge-11.html
Raffaello otrzymało świąteczne opakowanie


11 komentarzy:

  1. Fajna chatka ,pięknie jak zawsze ozdobiona ,będzie super schowkiem na pyszności :)R.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta Twoja chatka! Nawet po zjedzeniu słodkości będzie nadal super ozdobą!

    OdpowiedzUsuń
  3. apetyczna do schrupania ;) dziekuję za udział w wyzwaniu Rapakivi

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło mi, że domek spodobał się tak wielu osobom :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny domek:)dziękuję za udział w wyzwaniu FHB:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super chatka, bardzo ładnie ją udekorowałaś, a śnieżek dodaje jej tyle uroku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gorgeous festive box! Looks very tasty :) Love the idea!
    Happy New year and thank you for participating from Studio75!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)