sobota, 9 grudnia 2017

Jutowa choinka (52/2017)

Po saneczkach przyszła kolej na choinkę. Moją z robiłam ze styropianowego stożka, wstążki jutowej, wstążki szyfonowej i koronki (gipiury). Przyklejałam wszystko klejem na gorąco. Potem jeszcze kilka foamiranowych poinsecji własnej produkcji, kawałek cynamonu, parę szyszek, kilka kulek głogu i w zasadzie choinka już gotowa :-)






Moją choinkę zgłaszam na wyzwania:
https://blog-odadozet-sklep.blogspot.com/2017/12/wyzwanie-27.html


https://tdz-wyzwaniowo.blogspot.com/2017/11/wyzwanie-24-cos-swiatecznego.html?m=1

32 komentarze:

  1. ja już nie wiem co pisać - rewelacja :)R.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Reniu <3 Cieszę eis, że Ci się spodobała :-)

      Usuń
  2. Piękna choineczka wyszła :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś niesamowita,superowe

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna chpunka, dodatki dodają jej uroku :D Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Это потрясающе красивая елка! Очень приятное сочетание мешковины и органзы делают ее элегантной и винтажной одновременно. Композиция из цветов, листьев и корицы добавила праздника еще больше. Чудесное исполнение. Спасибо от ТДЗ. С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Я очень рада, что тебя понравилась моя рождественская елка

      Usuń
  6. Przepiękna! Śliczne połączenie juty i bieli. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze mogłam dołączyć do zabawy :-)

      Usuń
  7. jaka CUUUDNA:)! pozdrawiam cieplutko dziekujac za udzial w Grudniowym Wyzwaniu Craft Style:)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo elegancka! Dziękujemy za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne połaczenia
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy

    OdpowiedzUsuń
  10. kolejne cudo wyszło z Twojej pracy, wspaniale się ogląda te wszystkie cudowności, dziękuję za zabawę z Towarzystwo Dobrej Zabawy pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za miłe słowa <3 Cieszę się, że mogłam dołączyć do zabaw :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ ona piękna:) Taki prezent zachwyciłby każdego:) Dziękuję za udział w zabawie Craft Style:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Miło znowu widzieć Twoją pracę, biorącą udział w naszym wyzwaniu :)
    Jak zwykle piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej!!! Ślicznie dziękuję za tak miłe słowa <3 Cieszę się, że mogłam dołączyć do zabawy :-)

      Usuń
  14. Przepiękna!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Style.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna, choć muszę przyznać, że najbardziej podoba mi się z boku, gdzie widać ładnie wszystkie warstwy wstążek ;)

    Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że spodobała Ci się moja choineczka :-)

      Usuń
  16. Elegancka "panna" Ci wyszła. Bardzo mi się podoba. Cieszę się, że przyłączyłaś się do naszej zabawy. Pozdrawiam w imieniu DT sklepu Od A do Zet i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za miłe słowa <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna praca, bardzo ciekawie połączyłaś koronkę i tkaninę, cudowny to dało efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że spodobała Ci się moja choineczka :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)