środa, 2 sierpnia 2023

Słonecznikowo i miodowo

Dzisiaj urodziny mojej przyjaciółki. Chcąc stworzyć "opakowania" na upominki dla niej: papierowe kwiatki i bon upominkowy, wykorzystałam bazę etui kieszonka na voucher zaproszenie biała DL GoatBox i opakowanie po serku mascarpone.

Etui ozdobiłam grafikami do druku z motywem słoneczników od Creatikon






Opakowane po mascarpone owinęłam sznurkiem i przykleiłam wyciski z masy soft z motywem pszczółek, plastra miodu i słoneczników. Wyciski pomalowałam farbami akrylowymi i lakierem.






6 komentarzy:

  1. Świetny a zarazem oryginalny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pełnia lata - oto co pierwsze mi przyszło do głowy, gdy spojrzałam na ten piękny zestaw. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)