czwartek, 10 sierpnia 2023

Pudełko DL w maki

 Do wczorajszej torby i kartki doszło jeszcze pudełko w formacie DL, które również ozdobiłam makową kompozycją stworzoną z grafik do druku od Cretikon. Są one w formacie png, więc praca z nimi to sama przyjemność. Baza pudełka - oczywiście od GoatBox.

Chciałam nadać grafice nieco przestrzennego charakteru, dlatego wydrukowałam całą kompozycję na grubszym papierze wraz z dodatkowymi jej elementami (3 maki). Dodatkowe elementy wycięłam i brzegi przetarłam delikatnie. Górny mak zostawiłam bez zmian, kolejny przykleiłam bezpośrednio na ilustracji, następny podkleiłam na tekturkę, a ostatni od spodu przykleiłam na ten sam papier, na którym drukowałam grafiki, wycięłam i nakleiłam jeszcze tekturkę. 






2 komentarze:

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)