środa, 9 sierpnia 2023

Maki i słoneczniki na papierowych torbach

Wakacje, to dla części nauczycieli czas egzaminów związanych z uzyskaniem kolejnego stopnia awansu zawodowego.

Chcąc pogratulować koleżance udanego awansu, zrobiłam karteczkę i torbę na upominek, wykorzystując najnowsze makowe grafiki Creatikon w formacie png, makowe wianki, motyle brązowe oraz z TEJ strony







 Przy okazji zrobiłam jeszcze torebkę ozdobioną słonecznikami - też wykorzystałam grafikę z Cretikon. Filiżanka też pochodzi z grafik Creatikon



 

2 komentarze:

  1. Torebka ze słonecznikami jest tak pełna słońca, że aż mi się od razu cieplej zrobiło. Makowy zestaw też piękny - taka pełnia lata. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy takim słotnym sierpniu, to takie przypomnienie lata :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)