czwartek, 17 listopada 2022

Urodzinowa kartka ociekająca złotem

 Dzisiaj kolejna kartka na całoroczną karteczkową zabawę w grupie CUDNA PACZKA. By wszystko elegancko się prezentowało zrobiłam także pudełko.

To już 46 kartka. Tym razem ma "ociekać złotem"

Dla mnie to wyzwanie nie lada, bo generalnie unikam w swoich pracach brokatów, czy innych świecidełek. Ale w tej grupie wychodzi się poza swoją sferę komfortu, więc podjęłam wyzwanie.
Jako bazy użyłam kraftowej bazy kwadratowej 13,5 cm oraz pudełka na kartkę kopertę 3D eco kraft 14x14x1,7cm 

Ozdobiłam je kremowym papierem w złote listki, złotym papierem lustrzanym. Użyłam też złotego pudru do embossingu (listki i kwiatki), złotego brokatu (środek kwiatków), złotych stickersów (napisy, kropki zawijaski). Kwiatki i listki wykonane są z papieru czerpanego (żółty i zielony).

Miałam też trochę problemów z wykonaniem kartki, ponieważ moja sześciomiesięczna kotka (Strzyga), też chciała przygarnąć świecidełka











A to już karteczka i pudełko

















3 komentarze:

  1. Wyszło superowo. Na taki jubileusz złoto jak najbardziej na miejscu. Strach pomyśleć, ale to już złote lata ze srebrem na głowie. Pewnie fotki nie odzwierciedlają blasku, ale mam wyobraźnię.
    Futrzak słodziutki. I to także z pewnością (żywe) srebro. Kapitalnie umaszczony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, Ty zawsze tak pięknie komentujesz. Cieszę się, że karteczka się spodobała. Co do Strzygi, to jest moim drugim kotem identycznie umaszczonym i tu ich podobieństwo się kończy. Bo starszy kocurek (dwuletni) - Szwarnota, to ostoja spokoju, chodzi własnymi drogami, pozwala na głaskanie tylko wtedy, gdy ma ochotę, ale przywiązanie okazuje na swój sposób. Strzyga, jak imię wskazuje, to psotnik, na którego nie sposób się gniewać i straszny przytulas mruczący jak traktor :-)

      Usuń
  2. Kartka i pudełko, mimo że ociekające złotem, bardzo eleganckie, a kicia przeurocza. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)