niedziela, 6 listopada 2022

Kartki na wyzwanie Cudnej Paczki

Z ogromną radością obwieszczam, że jestem na bieżąco z karteczkami na całoroczne wyzwanie kartkowe w grupie CUDNA PACZKA. Nawet nie wiedziałam, że moja Strzyga (kotka, którą przygarnęłam w lipcu) jest tak bardzo absorbująca. Korzystając więc, że z powodu sterylizacji była kilka godzin poza domem, machnęłam 4 brakujące karteczki: nr 35 - z wywinięciami, nr 42 - z żarówką, nr 43 - magiczną i nr 44 - z efektem drewna. Może nie są najwyższych lotów, ale chciałam wykorzystać wolny czas na maxa. No i karteczki zmieszczą się w kopercie, co było głównym moim założeniem







 

4 komentarze:

  1. Świetne kartki! Pierwsza to rewelacyjny pomysł na choinkę 😍 Taka jak ostatnia robiłam kiedyś synowi😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agaszku ogromnie mi miło, że spodobały Ci się moje skromne karteczki :-)

      Usuń
  2. Kartki rewelacyjne, a to wywinięcie tak mi się spodobało, że mimo że już znudziło mi się kartkowanie, to chyba jakąś choinkę wyhaftuję i tak ją ozdobię. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, Annette, że Cię zainspirowałam :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)