czwartek, 3 listopada 2022

Opakowanie na prezent z papierowych śniadaniówek

 Chcę Wam dzisiaj pokazać mój pomysł na opakowania świąteczne. Lubię używać do tego papierowych torebek śniadaniowych. A że papier przyjmie wszystko, to i można te torebki przyozdobić tak, że będą cieszyć oko. Oto kilka przykładów świątecznych opakowań na prezent.

Torebki ozdobiłam głównie elementami wyciętymi z papieru. Tworząc szablony wykorzystałam kolorowanki, grafiki, scrapki wycięte za pomocą wykrojników. Można oczywiście wykorzystać też suszone plastry pomarańczy, jabłek, laski cynamonu, anyż, szyszki lub scrapki z tekturki. Możliwości jest wiele - ogranicza nas tylko nasza wyobraźnia.

Szablon do renifera z owali znajdziecie na grupie CUDNA PACZKA https://www.facebook.com/groups/2928483760768399/permalink/3420176928265744

Moje torebki nie mają jeszcze dokończonego zamknięcia, bo nie zdecydowałam, czy zrobię dziurki i przeciągnę przez nie sznurek, czy przykleję, a może zamknę ozdobą klamerką. Dopasuję to, jak już prezenty znajdą się w środku.

Torebki - renifer z owali (opcje z drucikiem kreatywnym i szablonem rogów)






Pozostałe

















4 komentarze:

  1. Danusiu, Ciebie nawet wyobraźnia nie ogranicza, bo wyobraźnię masz nieograniczoną. Torebki świetne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)