środa, 26 października 2022

Szaro - złote pudełka z pszczółką

 W pudełka na czekoladki GB można zmieścić nie tylko łakocie. Ostatnio wykonałam szaro - złoty komplet, w którym wykorzystałam złote pudełko na praliny (https://craftcorner.pl/product-pol-3658-Pudelko-zlote-na-pralinki-6x15-cm-GoatBox.html) i szare pudełko czekoladownik koperta 3D mini szare Ritter GoatBox (https://craftcorner.pl/product-pol-4074-Czekoladownik-koperta-3D-mini-szare-Ritter-GoatBox.html)- jest teraz z promocji . Pudełka ozdobione są papierowymi słonecznikami, które sama zrobiłam i pszczółką - wyciskiem z masy soft. W środku coś słodkiego (Raffaello) i pachnące świeczki tea light. Taki niezobowiązujący komplecik można podarować praktycznie z wielu okazji










2 komentarze:

  1. Jaki słodki (dosłownie i w przenośni) zestaw. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Annettko, że dostrzegłaś tę podwójną słodkość :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)