niedziela, 30 października 2022

DL w pudełku z przeźroczystym wieczkiem

 Dzisiaj kartka DL, którą zrobiłam na 70 urodziny mojej szwagierki.

Karteczkę przyozdobiłam kwiatkami w materiału. Dodałam jeszcze nowy element - bransoletkę. W ten sposób karteczka wpisała się w wytyczne stałego kartkowego wyzwania w CUDNEJ PACZCE - kartka nr 41 - biżuteria.
By karteczka ładniej się ładniej prezentowała podczas wręczania, włożyłam ją do pudełka z przeźroczystym wieczkiem. Baza pudełka i kartki oczywiście od GoatBox





 

 

2 komentarze:

  1. Fiolet - mój kolor. Kartka piękna, pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Solenizantce będzie się równie podobała :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)