środa, 12 października 2022

Muzyczne toffifee

 Wkrótce Święto Edukacji Narodowej. To dobra okazja, by okazać sympatię nauczycielom i podziękować im za trud wkładany w przekazywanie wiedzy. Czekoladki sprawdzą się tu znakomicie. Ja wykorzystałam opakowanie na toffife

Na wierzchu pudełka nakleiłam kartkę w formie fortepianu, którą ozdobiłam wykonanymi przez siebie papierowymi słonecznikami. W środku są życzenia. Pudełko zostanie ofiarowane pani uczącej gry na keyboardzie. 
Opakowanie na czekoladki jest inspiracją, którą wykonałam w ramach DT GoatBox
A Wam jak się podoba takie połączenie kartki i pudełka? 
 












6 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowa aranżacja pudełka. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Annette, ze Ci przypadło to pudełko do gustu :-)

      Usuń
  2. fantastyczny pomysł !!...kolejny projekt , którym mnie bardzo zainspirowałaś Danusiu , dziękuję bardzo, :* :) Mira Dragan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz Mirko jak bardzo się cieszę, że moje prace Cię inspirują :-)

      Usuń
  3. Cudowne opakowanie ba toffifi

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)