środa, 27 kwietnia 2022

Mój pierwszy light up card i kartka a la drzwi

 Dzisiaj dwie karteczki, w których wykorzystałam bazy GoatBox: DL i bramę.

Kartka DL, to moja pierwsza typu light up card, czyli - świecąca. Element świecący możecie kupić w Zielonych Kotach - TUTAJ. Jest tam dołączony film jak zrobić taką kartkę. Grafikę latarni znalazłam na tej stronie

U mnie wyszło tak:






 Kartkę zgłaszam na wyzwanie w Zielonych Kotach.pl


 
Goatboxowa baza kwadratowa brama przybrała u mnie taką formę;





2 komentarze:

  1. Obie piękne, ale to ta świecąca "deelka" skradła moje serce. Pozdrawiam i powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za miłe słowa <3 Myślę, że jeszcze niejedna świecąca karteczka powstanie :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)