poniedziałek, 25 kwietnia 2022

CUDNA PACZKA i moje prace na wyzwania

 Na FB działa wiele grup dla osób kreatywnych. Jedną z nich jest CUDNA PACZKA. Nie ma dnia, by coś się na niej nie działo. I muszę przyznać, że ta grupa działa na mnie wyjątkowo mobilizująco - szczególnie pod koniec miesiąca, gdy kończą się wyzwania ;-)

A tu niepublikowanie jeszcze zdjęcia, które powstały na wyzwania w kwietniu

Kartka z suwakiem.
Na szczęście mam wykrojnik, więc nie musiałam pruć spodni męża czy synów ;-)








Kartkę zgłaszam na wyzwanie Sklepu Zielone Koty.pl



Kartka 2 w 1, czyli spełniająca warunki dwóch wyzwań

.
W jedynym trzeba było wykorzystać element murku lub desek. Karteczka powstała, jak zresztą wszystkie moje prace na użytek własny, ale posiliłam się grafikami z TEJ strony i tekturką - niestety jest u mnie kilka lat i nie wiem, gdzie ją kupiłam.

Zaległa kartka z shakerem. To jedna z nielicznych form, które do mnie nie przemawiają - może dlatego, że nie lubię cekinów? Kartka była dla mnie nie lada wyzwaniem, tym bardziej, że musiałam czymś zastąpić cekiny. Zobaczcie jak sobie poradziłam.



4 komentarze:

  1. Karteczki są śliczne. Ogromnie podobają mi się Twoje kwiaty!!! Co za kolory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo mi miło Aniu, że moje kwiatki i kartki Ci się podobają :-) Ja zaś nieustannie zachwycam się Twoimi stempelkowymi pracami :-)

      Usuń
  2. Kartki co jedna, to piękniejsza, zwłaszcza druga i trzecia bardzo mi się podobają. Widziałam shakery wypełnione brokatem lub drobniutkimi koralikami (np. Toho Round). Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję moja droga za miłe słowa <3 Generalnie cekiny, brokat i świecidełka wszelakie to nie moja bajka :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)