piątek, 1 kwietnia 2022

Kurak po robocie, czyli jajko na wesoło

 Jest mi niezmiernie miło pokazać Wam kolejne z moich jaje. Tym razem to jajko na wesoło.

Projekt ten wygrał tajne wyzwanie - "Kurza twarz" na grupie CUDNA PACZKA.

Cieszę się z tego tym bardziej, że dopiero niedawno rozpoczęłam swoją przygodę z decoupage i mixmediami, a w tej pracy udało mi się wszystko, poza kurakiem, zrobić własnoręcznie.

Podczas pracy miałam problem z wyborem odpowiedniego kształtu jajka, ale dzięki inspiracji pracą Agnieszki Miś, udało mi się problem rozwiązać. Również napis na chropowatych deseczkach był problematyczny. Rozwiązałam go dzięki zastosowaniu białej konturówki i pisaka, którym pisze się na płytach CD. Leżak, na którym umieściłam kogucika, wykonałam z patyczków do lodów i wykałaczek. Wyciski zrobiłam z masy lekkiej. Wszystko pomalowałam farbami akrylowymi i utrwaliłam matowym lakierem wodnym.








4 komentarze:

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)