wtorek, 11 stycznia 2022

Urodzinowe DL w rudo-zielonych listkach

W sklepie Creatikon pojawiło się sporo nowości. Są to arkusze listków do druku. Bardzo mi się podobają ponieważ są w formacie png, czyli bez tła, co ułatwia pracę jeżeli chcemy sobie stworzyć z nich kompozycję.
Chcę Wam pokazać 2 prace wykonane z zestawem rudo-zielonych listków.   

Dodatkowa Iwona - właścicielka sklepu publikuje tutoriale związane z wykorzystaniem tych grafik w programie Canva
Z jednego z tych tutoriali skorzystałam tworząc kartkę z cytatem.
Jak zawsze robiąc kartki, skorzystałam z  baz GoatBox

Ponadto, w grupie CUDNA PACZKA jest sporo wyzwań. Na jedno z nich : 52 kartki w 2022r - Kartka 2 z wąsem, zgłaszam swoją drugą kartę z brodaczem.

A tak prezentują się obie moje kartki













2 komentarze:

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)