poniedziałek, 10 stycznia 2022

Exploding box dla babci

Wkrótce Dzień Babci.
Na FP GoatBox rozpoczęła się zabawa/wyzwanie:
Kochani dziadkowie - wyzwanie bingo - wyzwanie polega na wykonaniu dowolnej pracy dla dziadków w oparciu o bingo (wybieramy jedną linię poziomą, pionową lub skos) , w pracy muszą znaleźć się 3 elementy znajdujące się w wybranej linii).

 

 Jako inspirację w ramach DT wykonałam exploding box, wykorzystując bazę pudełka Exploding Box biały z fakturą .
Ścianki okleiłam papierem Mintay - Christmas Stories - arkusz desek 30x30dwustronny.
W środku - jak to u mnie – całkiem sporo sentencji o babci oraz wykonany przez mnie aniołek ze sznurka, który siedzi na tekturkowym fotelu bujanym.
Moje pudełko wpisuje się w kilka linii naszego bingo:
1.  Wstążka/ sznurek – kwiaty – koronka (to na wieczku)
2. Kraft – napis – okulary (to w środku)
3. Koronka – okulary – tekturka (te elementy znajdziecie w całym pudełku
Zapraszam do udziału w zabawie













2 komentarze:

  1. Box pomysłowy, babcia jako anioł rewelacyjna :-) Tylko słowa "nie" zabrakło w sentencji o stworzeniu babci. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem moja droga, ale babcia była zachwycona :)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)