niedziela, 2 stycznia 2022

Kartki z fioletowymi listkami

 W Creatikon nie tylko kupicie foamiran, ale także możecie nabyć świetne grafiki do wydruku.
Dzisiaj chcę Wam pokazać jak wykorzystałam Arkusz wrzosowych listków
Listki sformatowałam do potrzeb moich prac, stworzyłam z nich kompozycję oraz zrobiłam drugi zestaw, który wycięłam i podklinałam na dystansach, a następnie dodałam do wydrukowanej wcześniej kompozycji. Do tego dodałam kwiaty z foamiranu i tak powstały 2 kartki: jedna na urodziny znajomego i druga dla Babci Męską grafikę można kupić tutaj








2 komentarze:

  1. Fiolety uwielbiam, obie kartki piękne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że karteczki się spodobały :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)