poniedziałek, 13 września 2021

Urodzinowe DL z laleczkami Prima

 Spełniło się moje marzenie - mam stempelek marki Prima z laleczką (kobietą), a dwa kolejne są już w drodze do mnie.
Z tym stempelkiem zrobiłam 3 karteczki dla moich koleżanek z okazji ich urodzin. Pokolorowałam je promarkerami i kredkami akwarelowymi - po raz pierwszy tak coś kolorowałam i chociaż sporo nauki jeszcze przede mną, to myślę, że jak na pierwszy raz, nie wyszło najgorzej :-)
Po pokolorowaniu, stempelki wycięłam i nakleiłam na kartki używając jako dystansów tekturkowych kółeczek.
Laleczki znalazły swoje miejsce na bazach DL, bigowanych na krótszym boku.
Na koniec dodałam kilka kwiatków i już miałam gotowe kartki.








2 komentarze:

  1. Śliczne i jak ładnie wycięte - ja bym tak nie dała rady. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga, a Ty wiesz, że ja wprost alergicznie reaguję na konieczność wycinania? Ale jak trzeba, to trzeba ;-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)