sobota, 18 września 2021

Czekoladownik z laleczką Prima

 Jestem szczęśliwą posiadaczką stempli gumowych marki Prima -"Melissa", "Rita" i "Audrey".
Na pewno będziecie je mogli często oglądać w moich pracach. Przy okazji uczę się też kolorowania promarkerami i kredkami akwarelowymi.
Dzisiejsza praca to czekoladownik. Przyozdobiłam go stemplem "Rita", który pokolorowałam promarkermi.



Czekoladownik zgłaszam na wyzwanie na blogu Scrapkowo.pl - kolorujemy, stemplujemy





Do wykonania swojej pracy wykorzystałam materiały dostępne w sklepie:
- baza czekoladownika,
- Autumn in AVONLEA- tagi w róże UHK Gallery,
-
PROVENCE- le mur UHK Gallery

 






11 komentarzy:

  1. Piekna kobieca praca, słodko i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za miłe słowa <3

      Usuń
    2. Pięknie;) Dziękuję za udział we wrześniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

      Usuń
  2. Ślicznie, delikatnie. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Scrapkowo.DT Joanna

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny czekoladownik. Urocza panieneczka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekoladownik równie słodki jak jego zawartość. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny :)) Samo opakowanie jest cudownym prezentem :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie elegancki, wspaniałe pokolorowane, dziękuję bardzo za udział w naszym wyzwaniu ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wam kobietki za tak liczne komentarze.. Miło mi, że czekoladownik Wam się spodobał :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczna:)! Pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial we Wrzesniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)