piątek, 17 września 2021

Kapelusz- magnes na lodówkę. Foto-kurs

 Dzisiaj chcę Wam pokazać w jaki sposób można sobie zrobić swój własny magnes na lodówkę w formie kapelusza.

Potrzebne nam będą 2 kółka (ja swoje kupiłam w sklepie CraftCorner), 2 magnesy(też kupiłam je w CraftCorner) i rolkę po ręcznikach papierowych lub papierze toaletowym o średnicy 4,5 cm, klej magik i sznurek jutowy.



Z rolki odcinamy część o wysokości 3,5 cm,a następnie na jednym z końców naklejamy papierowy krążek.





Na jedno z kółek naklejamy 2 magnesy, a następnie zaklejamy je drugim z kółek.



Tak przygotowane krążki oklejamy sznurkiem jutowym. Ja wykorzystałam jako spoiwo klej magik.



W podobny sposób obklejamy walec z denkiem.



Teraz przyklejamy walec do kółka i powstaje mam kapelusz.





Teraz już możemy go przyozdobić i tylko nasza wyobraźnia będzie mam stawiała granice.

A tak wygląda mój magnes na lodówce.



A tu możecie zobaczyć go ze wszystkich stron ;-)











3 komentarze:

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)