piątek, 10 września 2021

Męska kartka ze stempelkiem

Męskie karki, to dla mnie wyzwanie. Tym razem postanowiłam wspomóc się stempelkiem, który pomalowałam za pomocą promarkerów, a następnie wycięłam.
Muszę Wam się przyznać, że coraz bardziej lubię stempelki i ich kolorowanie.
A Wy, co sądzicie o tej karteczce?




Kartkę zgłaszam na wyzwanie na blogu Scrapowo.pl - Kolorujemy, stemplujemy


Wykorzystałam materiały ze sklepu Scrapkowo.pl:

- Wabi-Sabi - IMPERFECTION - UHK Gallery.pl

- Kartka rozkładana A6 biała 10szt.

11 komentarzy:

  1. Przepiękna kartka. Powodzenia w konkursie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, prosta i konkretna :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszła świetnie;) Bardzo podobają mi się kolorowane stempelki, niestety na razie bardzo rzadko robię coś w tym temacie. Dziękuję za udział we wrześniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka wyszła świetnie. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Scrapkowo.DT Joanna

    OdpowiedzUsuń
  5. Super poradziłaś sobie z wyzwaniem :) Dziękuję za udział w wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała, stemplowa kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Super te stempelki, dziękuję bardzo za udział w naszym wyzwaniu ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło mi kobietki, że moja "tekstylna" karteczka przypadła Wam do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca:)! Pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial we Wrzesniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)