wtorek, 19 listopada 2019

Świąteczna skrzyneczka

Dzisiaj  drewniana skrzyneczka na drobiazgi.
 Ozdabiają ją miałam fantastyczną zabawę z mediami, których sporo użyłam, bo chciałam dodać pudełeczku nieco lat. Stąd użycie farb akrylowych (stare złoto i biała, środka do spękań, lakieru, brązowego tuszu, arby z efektem mchu, a także brokatu (na wieczku i etykiecie z napisem), bo jak mawiam jedna z moich koleżanek: "Świąteczne praca nie może obyć się bez brokatu" ;-)
Wieczko przyozdobiłam poinsecją, laską cynamonu, kawałkiem pomarańczy, gałązką choinki, szyszką i zmrożonymi jagodami głogu. Nawet nie wiecie jak pięknie pachnie to pudełko.

A tak prezentuje się skrzyneczka






Skrzyneczkę zgłaszam na wyzwanie

https://scrapakivi.blogspot.com/2019/11/wyzwanie-z-gosciem-86_18.html

Wybrałam linię: owoce głogu, brokat, poinsecje

Ze sklepu Rapakivi wykorzystałam:
 - foamiran 002

- brokat 0,2 mm biały irys 20 g 
- owoce głogu "oszronione" 10mm czerwone
- pasta efekt mchu jasna zieleń

6 komentarzy:

  1. Skrzyneczka jest przepiękna. Wszystkie te ozdoby i dodatki dodają jej uroku i blasku. CUDNA !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest! Chętnie bym przygarnęła, szczególnie z takim prezentem i zapachem, który z Twojego opisu czuję nawet przez te dzielące nas kilometry 😀 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo klimatyczna i apetyczna praca ;)
    dziękuję za wspólną zabawę z Rapakivi

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję kobietki za przesympatyczne komentarze <3 Mediowanie, to nie jest moja najmocniejsza strona, ale zabawę mam przy tworzeniu przednią, dlatego jeżeli komuś spodoba się to co zrobiłam, to radość mam tym większą :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)