niedziela, 17 listopada 2019

Jesienna butelka na nalewkę

Każdego roku robię parę litrów nalewki. Potrzebne są na nie też nalewki, szczególnie, gdy chce się taki trunek komuś sprezentować.
Dzisiaj pokażę Wam, jak w prosty sposób można ozdobić butelkę.
Wykorzystałam jutowy sznurek, kwiatek z foamiranu, jagody głogu, żołędzie, szyszki olszyny, foamiranowy słonecznik i bawełnianą koronkę.
Listki wycięłam za pomocną najnowszego wykrojnika marki Lady E Design - Leaves 7 Autumn








Butelkę zgłaszam na wyzwania:

na "Blogu Kreatywnym"


 

Kolory jesieni widoczne są od razu, a i owoce: głóg, żołędzie i olszynowe szyszki wpisują się w wytyczne wyzwania

na blogu "od A do Zet"


https://blog-odadozet-sklep.blogspot.com/2019/11/wyzwanie-50.html




  Wybrałam linię: kwiaty (2 słoneczniki: duży i u góry w pączku), kolor pomarańczowy (liście), sznurek (cała butelka owinięta jest sznurkiem jutowym).

13 komentarzy:

  1. Przepiękna ta butelka, życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny pomysł z taką butelką :) Pięknie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniała,moje naleweczki raczej nie maja takiego pięknego ubranka

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie ubrałaś tę butelkę Danusiu.
    Życzę powodzenia w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna Danusiu. Dziękuję za udział w wyzwaniu "od A do Zet'

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest mi niezmiernie miło, że buteleczka spodobała się tak wielu osobom :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł! Zostałam fanką Twojego foamiranowego słonecznika :)

    Dziękuję za udział w jesiennym wyzwaniu bloga Kreatywnego Świata Pasji.
    DT Domi

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna butelka. Jestem pod wrażeniem. Dziękuję za udział w wyzwaniu na Blogu Kreatywnym sklepu Świat Pasji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Butelka w iście dożynkowym stylu :D fajnie się prezentuje z tymi żołędziami :D
    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga Kreatywnego i sklepu Świat Pasji, pozdrawiam i życzę powodzenia - Kamila

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło mi, że butelka spodobała się kolejnym osobom :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)