niedziela, 24 listopada 2019

Recyklingowe bombki z rolek po taśmie klejącej

Jak wiecie lubię nadawać drugie życie przedmiotom, które inni wyrzuciliby do kosza. Próbuję też zarazić tą pasją moich uczniów.
Ostatnio dostaliśmy od Craft Corner do zagospodarowania rolki po taśmie klejącej. Robiłam z nich już pudełka, tym razem postanowiłam, że będzie to bombka/zawieszka. Pomóc mieli mi w tym moi uczniowie i wiecie co?... jestem z ich pomocy bardzo zadowolona.
Z tyłu znajduje się miejsce na życzenia :-)
Materiały do ich wykonania mamy dzięki życzliwości Marlena Hojda-Łuczka-
A poinsecja wykonaliśmy wykrojnikami marki Lady E Design
Popatrzcie, co nam wyszło z tej współpracy





Bombki zgłaszam na recyklingowe wyzwanie na blogu sklepu Essy Floressy

https://essy-floresy.blogspot.com/search/label/wyzwanie

16 komentarzy:

  1. Niezwykle pomysłowe i bardzo aromatyczne bombki :)
    Na blogu Essy-Floresy jest wyzwanie recyklingowe. Zgłoś swoje bombki.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O?! Dziękuję za podpowiedź. Już zgłaszam :-)

      Usuń
  2. To mi się podoba! Wykonanie i pomysł super, bardzo ładne bombki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci moja droga, nie tylko za odwiedziny tutaj i pozostawiony komentarz 💖

      Usuń
  4. Są cudowne �� czy mogłaby Pani zdradzić tajemnice efektu ozdobienia na biało brzegu rolki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ to żadna tajemnica - użyłam białej pasty strukturalnej, którą nakładałam szpachelką. Nie piszę jakiej firmy, bo akurat uważam, że każda się do tego nadaje, a moja na dodatek już prawie suchawa była, ale na szczęście jakoś ją ulokowałam na tych krawędziach ;-)

      Usuń
  5. ty to potrafisz zaskakiwać-cudo

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie no genialny pomysł i wykonanie również takie aromatyczne, świeże. Aż się czuje ten klimat:).

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne:)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-Floresy:)
    Pozdrawiam serdecznie-Ula:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że mogłam dołączyć do zabawy :-)

      Usuń
  8. Świetne :-) W pracy mamy choinkę z takich rolek, zrobioną przez jedną z koleżanek.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)