niedziela, 27 stycznia 2019

Niebiesko-żółty komplet

Dzisiaj mam dla Was nietypowy komplecik - inspirację dla Three Wishes. W jego skład wchodzi notesik z samoprzylepnymi karteczkami, pudełeczka w formie ołówków oraz opakowanie na merci (GoatBox) - jego bazę możecie zakupić w naszym sklepie.
Notesik i opakowanie na merci ozdobiłam foamiranowymi kwiatkami, wyciętymi za pomocą wykrojników Lady E Design - , Leaves 003, Flower 001.

 Foamiran również znajdziecie na półkach naszego sklepu

A tak się prezentuje:


 i szczegóły:











 Jak pewnie zauważyliście - nietypowa jest także kolorystyka ;-)

Mój komplecik zgłaszam na wyzwanie

koloroTON


12 komentarzy:

  1. Rzeczywiście kolory nietypowe przynajmniej u Ciebie .Komplet jest fantastyczny ,kwiatki cudne ,powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. trochę inny ale bardzo urodziwy

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite, jak Ty to robisz? Wszystkie prace są idealne, ze smakiem, są cudem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Weroniko za miłe słowa <3 Lubie to co robię, więc może dlatego moje prace są takie jakie są :-)

      Usuń
  4. Kolorystyka świetna - trudno nie zauważyć takiego kompletu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny i bardzo pomysłowy komplecik, a kwiatki... cóż... kwiatki są po prostu boskie! Dziękuję za udział w zabawie Art Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa <3 Cieszę się, że mogłam dołączyć do zabawy :-)

      Usuń
  6. Замечательные работы! Чудесно подобранные цвета! Спасибо за участие в задании блога Art Piaskownicа! Удачи :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo wyrazisty, oryginalny :) dziękuję za udział w zabawie Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)