piątek, 11 stycznia 2019

Easel card w formie kapelusza

Wprawdzie Sylwester już za nami, ale Karnawał trwa. A jak Karnawał, to maski, stroje, kapelusze...
Postanowiłam zatem zainspirować się karnawałem, a ściślej mówiąc - kapeluszem.
W tym celu wykorzystałam okrągłą bazę ze sklepu Filigranki, dla którego stworzyłam tę inspirację

Baza kartka 14,5x14,5

Na niej powstała forma kartki sztalugowej (easel card) w formie kapelusza







Kwiatki wykonałam z białego foamiranu za pomocą wykrojników Lady E Design: Flower 001, Leaves 002, Flower 004Tiny Flowers. Listki wycięte są z zielonego papieru czerpanego wykrojnikami Lady E Design: Leaves 003, Tiny Leaves.





Mój kurs na wykonanie takiej kartki znajdziecie TUTAJ

10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, przez pomyłkę usunęłam Twój komentarz :-( Jest mi bardzo miło, że spodobał Ci się mój kapelusik :-)

      Usuń
  2. jest wspaniała,widziałam kursik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję Elu, że wykorzystasz go kiedyś :-)

      Usuń
  3. Kapelusze wracają do mody :-) Śliczny, stylowy. Elegancja bez dwóch zdań :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny, pomysłowy. Podoba mi się wzór i kwiaty, wszystko świetnie dopasowane. :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)