poniedziałek, 21 stycznia 2019

Jajko z efektem betonu

Powoli Święta Bożego Narodzenia odchodzą do historii i już czas myśleć o kolejnych - Wielkanocnych.
Chcąc wykorzystać jak najlepiej czas, postanowiłam zacząć już robić wielkanocne ozdoby. Na pierwszy ogień poszło styropianowe jajko - inspiracja dla sklepu Three Wishes, które potapowałam za pomocą gąbki pastą - Efekt betonu firmy Cadence. Po wyschnięciu pomalowałam je jeszcze bezbarwnym lakierem. Na dół jajka przykleiłam sznurek jutowy. Dodam bawełnianą koronkę. Całość przyozdobiłam narcyzami, które wycięłam z białego foamiranu irańskiego. Ich środki pokolorowałam suchą pastelą. Kwiatki przyklejałam do jajka klejem na gorąco. 

A tak się prezentuje moja pisanka







6 komentarzy:

  1. takie jajeczko było by świetnym prezentem dla budowlańca...śliczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna pisanka z efektem betonu :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisanka super wyszła ,ale moje serce skradł zajączek hi hi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło mi, że spodobało się Wam moje betonowe jajeczko :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra efekt - jajko idealne dla męża mojej koleżanki, który jest profesorem od betonu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę - nawet nie pomyślałam o czymś takim :-) Fajnie :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)