sobota, 19 stycznia 2019

Czekoladki są dobre na wszystko

Za oknami zima, bardziej lub mniej śnieżna. Ja osobiście nie jestem jej fanką, bo nie najlepiej mnie nastraja. Ale i na chandrę jest lekarstwo... bo nic tak nie poprawia humoru jak dobra czekolada lub... prasie mleczko :-)
A jeżeli ładnie je opakujemy, to może też poprawić humor komuś innemu.
Postanowiłam podzielić się tym "lekarstwem"  z koleżanką, a jednocześnie stworzyć inspiracje dla Three Wishes.  Szukając odpowiedniego opakowania znalazłam na sklepowych półkach pudełko - opakowanie na merci GoatBox
Pudełko okleiłam papierem scrapowym w mój ulubiony motyw deseczek. W Three Wishes każdy z Was odnajdzie papier w swój ulubiony motyw. A że pudełko chowa w sobie ptasie mleczko, na jego wieczku umieściłam ptasi motyw, który ubogaciłam swoimi kwiatkami z foamiranu, który także znajdziecie w naszym sklepie. kwiatki i listki wycięte są za pomocą wykrojników Lady E Design: Tiny Leaves, Flower 004

A tak się prezentuje:







Mam nadzieję, że spodobało się Wam moje pudełeczko i już wkrótce sami stworzycie własne.

6 komentarzy:

  1. Choć jestem ogromnym łasuchem ,to gdybym miała wybierać między opakowaniem a zawartością to zdecydowanie wybrałabym opakowanie ,bo jest fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak opakowane słodycze smakują jeszcze lepiej :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to jest coś! dobrze że nie mam takiego talentu bo szkoda by było mi je zjeść a bardzo lubie ptasie mleczko zwłaszcza waniliowe,talent za to do jedzenia to ja mam,oj mam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe pudełko. Podoba mi się połączenie kolorów, jest wiosennie, bardzo radośnie, a nawet romantycznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam moje drogie za wszystkie miłe słowa - cieszę się, że spodobało się Wam to pudełko :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka śłiczna wiosenna inspiracja w pięknych kolorach :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)