środa, 17 października 2018

Ślubna kartka w niezapominajkach (125/2018)

Tegoroczny październik jest dla mnie miesiącem ślubów. Na przekór pory roku, którą pokazuje nam kalendarz, chcę Wam pokazać prostą ślubną karteczkę całą w niezapominajkach.
Efekt uzyskany dzięki papierowi LemonCraft - Nie zapomnij o mnie 06, niezapominajkom wykonanym z białego foamiranu irańskiego, który pokolorowałam suchymi pastelami. Dodałam też figurkę młodej pary wykonaną z lekkiej masy soft



W środku kartki zrobiłam kieszonkę na pieniądze
 


Karteczka jest inspiracją dla sklepu Three Wishes

12 komentarzy:

  1. Wspaniale wkomponowane niezapominajki z pianki. Figurki z masy tez bardzo ładne. Całość bardzo romantyczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka cudowna.Pięknie wkomponowałaś młodą parę w serduszko i niezapominajki. Mam te papiery i pięknie dziękuję za inspirację.Zawsze coś pięknego u Ciebie Danusiu podejrzę.Dzięki Tobie ( Twoje albumiki np."pocieszajki" były inspiracją) zrobiłam albumik dla Ważnej dla mnie Osoby.Szczerze gratuluję i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak ładnie zapraszasz, że przyszłam. :-)
    I podziwiam niezapominajki i cierpliwość przy klejeniu perełek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie połączyłaś niezapominajki drukowane z tymi z foamiranu, kartka cudowna :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło mi kobietki, że i Wam spodobała się ta karteczka :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)