wtorek, 23 października 2018

Bożonarodzeniowe karteczki z Miss Winnie (128/2018)

Boże Narodzenie zbliża się wielkim krokami, a ja mam ciągle deficyt czasowy, a co za tym idzie - boję się, że nie zdążę zrobić karteczek dla wszystkich moich znajomych :-(  Ale się staram, dlatego dzisiaj mogę pokazać Wam dwie bliźniacze karteczki z popularnym ostatnio wykrojnikiem z serii Polkadoodles. Ja kupiłam sobie Miss Winnie i to właśnie ją chcę Wam pokazać w świątecznej odsłonie. Jedną wycięłam z papieru, a drugą z foamiranu. Ciekawa jestem, czy zgadniecie która jest która? ;-)





9 komentarzy:

  1. Wydaje mi się, że z białymi bucikami z pianki, ale głowy nie daję :-) Obie urocze i wywołają uśmiech na twrzach domowników jak zostaną zaproszone na Święta Bożego Narodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta z lewej na pierwszym zdjęciu jest z foamiranu - tak myślę.
    Obie bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki- z foamiranu ta z lewej

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba ta po lewej jest z foamiranu. Ale obie wyglądają cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. O, jakie urocze panienki :-) Ta w białych bucikach na mój gust jest z foamiranu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję kobietki za zainteresowanie. Miło mi, że świąteczna wersja laleczki spodobała się Wam. Rzeczywiście, z foamiranu wykonana jest ta, która ma białe buciki :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)