sobota, 13 października 2018

Pudełko na drobiazgi (122/2018)

Lubię pudełka wszelakie, bo można w nie nie tylko schować przydasie, biżuterię, ale także słodycze i inne drobiazgi. Z tego też powodu nadają się na niezobowiązujący prezent, a te lubię najbardziej robić ;-)
To moja inspiracja dla sklepu Filigranki.
Pudełko pomalowałam farbami akrylowymi oraz farbami CADENCE - Efekt mchu. Dodałam też tekturkę Linia listeczki oraz tekturkowego motylka. Wieczko przyozdobiłam też kwiatkami 

 
 
 
 
 
Pełną listę wykorzystanych produktów znajdziecie na blogu sklepu Filigranki

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładne te pudełko ,pięknie ozdobione ,widać że już na większe rzeczy się zabierasz i dobrze ,bo mamy co podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, pudełeczka własnoręcznie ozdobione są niebanalnym prezentem. Miło otaczać się takimi drobiazgami. A co jeszcze fajniejsze, ile razy wzrok zatrzyma się na takiej rzeczy, to z sympatią myśli się o darczyńcy czyli wykonawcy tego dzieła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaintrygowała mnie ta farba z efektem mchu, pudełko piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się dziewczyny, że pudełko przypadło Wam do gustu. Niekiedy mała rzecz może sprawić niemałą radość :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)