wtorek, 30 października 2018

Saneczki 3d - instrukcja obsługi (130/2018)

Święta Bożego Narodzenia zbliżają się szybkimi krokami - zatem czas na przygotowanie świątecznych inspiracji
Dzisiaj proponuję saneczki 3D, które można zakupić w sklepie Filigranki, a które mogą stać się nie tylko dodatkiem do pudełek, ale także mogą byś świetnym drobiazgiem podarowanym komuś bliskiemu

W ramach inspiracji dla Filigranek pokażę Wam jak się je składa

1. Za pomocą nożyka rozcinamy poszczególne elementy





2. Część będącą środkiem sanek zginamy w zaznaczonych miejscach





3. Teraz tę część przyklejamy do boku sanek










4. A teraz to, co najlepsze - ozdabianie.
Ja pomalowałam moje saneczki, obsypałam brokatem i dodałam świąteczne elementy.










Mam nadzieję, że spodobał się Wam mój kursik, oraz sposób wykorzystania tych niewielkich saneczek

8 komentarzy:

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)